همه چيز دان همه چيز دان .

همه چيز دان

قيمت‌گذاري كالاها نياز به رسيدگي مسئولان دارد

لرستان| قيمت‌گذاري كالاها نياز به رسيدگي مسئولان دارد

به گزارش تسنيم گروه استانها- رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد با اشاره به گراني كالاهاي اساسي و كاهش قدرت خريد مردم گفت: مسئله قيمت گذاري نياز به رسيدگي مسئولان دارد.

حميد آزاد بخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در بروجرد اظهار داشت: با توجه به حساسيت مقوله قيمت گذاري و شفافيت خدمات 14 اتحاديه صنفي نرخ گذاري شد.

 

 وي افزود: براي انجام نرخ كالاها و حساسيت اين موضوع از ابتداي امسال نشست‌هاي مختلفي برگزار شد كه هدف تمامي اين نشست‌ها قيمت گذاري مناسب و شفافيت بود.

 

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد عنوان كرد: يكي از حساس‌ترين موضوعات روز كه هميشه با آن سرو كار داريم و نياز به رسيدگي مسئولان دارد مسئله قيمت گذاري است كه هميشه مورد توجه مردم بوده و هست و البته بايد در اين  مورد حساسيت به خرج داد چرا كه مردم هم در اين مورد دخيل هستند و بايد طوري به اين موضوع رسيدگي كرد كه هم فروشنده و هم خريدار سود ببرند در واقع بايد قدرت خريد مردم و مشاركت آنها مورد توجه اساسي مسئولان قرار گيرد.

 

بخوانيد: قاليشويي حكيميه

وي با اشاره به اهميت مسئله قدرت خريد مردم  بيان كرد: اين روزها شايد به اين موضوع توجه چنداني نمي‌شود؛ هدف ما رضايت همه است چرا كه با گران شدن برخي از كالاهاي اساسي شايد قدرت خريد مردم نيز پايين‌تر بيايد و اين خوب نيست.

 

آزاد بخت تاكيد كرد: با بررسي‌هاي انجام شده به اين نتيجه رسيديم كه برخي كالاها و خدمات از جمله شيريني فروشي‌ها، آرايشگرها، خدمات حمل و نقل و تعميرات خودرو، مشاورين املاك، آژانس‌ها و تالارهاي پذيرايي، قاليشويي‌ها و ساير صنوف قيمت گذاري جديد انجام گيرد.

 

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد خاطر نشان كرد: قيمت‌هاي جديد از طريق اصناف اعلام و در اختيار مردم قرار مي‌گيرد كه  اميدواريم مردم نيز از اين مسئله رضايت داشته باشند و در روند زندگي آنها تاثير منفي نداشته باشد.

 

وي اظهارداشت: ما در هفته اخير افزايش قيمت نان را داشتيم كه البته شايد مردم از اين مسئله استقبال خوبي نكردند ولي با افزايش آرد مصرفي و ديگر اقلام مورد نياز مردم اين اتفاق به خودي خود اتفاق مي‌افتد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۳:۱۸ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :