همه چيز دان همه چيز دان .

همه چيز دان

نرخ اتحاديه قاليشويي و مبلشويي تهران در سال ۱۴۰۰

نرخ اتحاديه قالي شويي و مبلشويي تهران در سال ۱۴۰۰

 

قاليشويي سبلان

روند بازار

قاليشويي بر اساس متر مربع و مبلشويي بر اساس تعداد مبلمان، قيمت گذاري آن تعيين مي شود كه هر ساله از سوي اتحاديه قاليشويي و مبلشويي به همه كارگاه هاي قاليشويي ابلاغ مي شود تا با هرگونه تخلف جلوگيري كنند در اين مقاله با ما همراه شويد تا با نرخ اتحاديه قاليشويي و مبلشويي تهران در سال ۱۴۰۰ آشنا شويد.

متخصص مغز و اعصاب

عوامل تاثيرگذار بر روي قيمت قاليشويي و مبلشويي در تهران

همانطور كه اطلاع داريد عوامل مختلفي بر روي قيمت گذاري قاليشويي و مبلشويي تاثيرگذار هستند كه در ادامه هر يك از اين عوامل را باهم بررسي خواهيم كرد.


قيمت شستشوي فرش و مبل


تحويل فرش ماشيني دو تا سه روز

تحويل فرش دستباف سه تا چهار روز كاري

لوله كردن فرش، حمل و بسته بندي ۲۰،۰۰۰ تومان

شستشوي فرش گل ابريشم ۳۰.۰۰۰ تا ۷۰.۰۰۰ تومان

شستتشوي فرش دستباف اعلا ۳۰.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ تومان

شستشوي فرش دستباف عادي ۲۰.۰۰۰ تومان

شستشوي فرش دستباف زمينه لاكي ۲۰.۰۰۰ تا ۲۵.۰۰۰ تومان

شستشوي فرش دستباف زمينه گرم ۲۵.۰۰۰ تا ۴۰.۰۰۰ تومان

شستشوي فرش ماشيني ۱۰،۰۰۰ تومان

شستشوي مبل ۹ نفره ۳۲۰.۰۰۰

شستشوي مبل ۷ نفره راحتي ۲۳۰.۰۰۰

شستشوي مبل ۷ نفره استيل و كلاسيك ۲۵۰.۰۰۰

هر مبل اضافه ۳۵.۰۰۰

شستن مبل تختخواب شو ۳ نفره ۸۰.۰۰۰

شستن مبل تختخواب شو ۲ نفره ۶۵.۰۰۰

شستن مبل تختخواب شو ۱ نفره ۴۵.۰۰۰

منبع قيمت مجله خدمات منزل استاده


نحوه شستن فرش و مبلشويي

نحوه شستن فرش و مبلشويي

يكي از مهم ترين عوامل تاثيرگذار بر روي قيمت تمام شده قاليشويي نحوه شستن فرش مي باشد، چرا كه به سه روش متفاوت فرش ها مورد شستشو قرار داده مي شوند، شستشو در قاليشويي تمام اتوماتيك، شستشو در قاليشويي نيمه اتوماتيك، شستشوي دستي كه به ترتيب هزينه شستشوي از كم به زياد متغيير مي شود به عنوان مثال قيمت شستشوي فرش در قاليشويي تمام اتوماتيك از قيمت شستشوي فرش به صورت دستي بسيار ارزان تر مي باشد، چرا كه در شستشوي دستي تمام كارها توسط نيروي انساني انجام مي شود و مدت زمان تحويل فرش هم بستگي به آفتابي بودن آب و هوا دارد اگر آب و هوا ابري باشد تحويل فرش عقب مي افتد.


مبلشويي توسط دستگاه هاي پيشرفته و مجهز از قيمت بالايي برخوردار مي باشد اما اگر توسط مبلشويي عضو اتحاديه اين كار صورت گيرد طبق نرخ نامه مصوبه اتحاديه هزينه شستشوي مبل از مشتري دريافت مي شود و هيچگونه گران فروشي اتفاق نمي افتد و اين كار در كوتاه ترين زمان ممكن انجام مي شود.


فرش نفيس و مبلمان سلطنتي و استيل

فرش هاي نفيس به دليل گران قيمت بودن و بافت مخصوص، نيازمند شستشوي دقيق تري هستند، چرا كه بافتي بسيار ظريف دارند و با هر مواد شوينده ي قابليت شستشو ندارند به همين خاطر بايد توسط شوينده هاي ارگانيك با دستگاه هاي تمام اتوماتيك شستشوي آنها صورت پذيرد.


مبلشويي براي مبلمان سلطنتي و استيل كه بسيار ظرافت زيادي در نوع چوب و كلاف آنها به كار گرفته شده است نسبت به مبلمان ديگر بايد با دقت بيشتري همراه با مواد شوينده مناسب شستشو انجام شود به همين خاطر قيمت بالاتري نسبت به مابقي مبلمان را دارا مي باشد.


جنس فرش و پارچه مبلمان

سومين عامل تعيين كننده قيمت قاليشويي جنس فرش مي باشد چرا كه هر چقدر فرش متراكم تر باشد طبيعتا شستن آن سخت تر مي باشد به همين خاطر فرش ها را بر اساس نوع الياف و جنس آن تفكيك مي كنند، به همين خاطر قيمت شستن فرش دستباف گران تر از فرش ماشيني خواهد بود چرا كه زمان بيشتري براي شستن فرش دستباف صرف مي شود.


پارچه هاي پشمي و ابريشمي و مسكو و… به خاطر نوع بافت آن ها به زمان بيشتري براي شستشو نياز دارند و طبيعتا قيمت بيشتري براي شستشوي آن از مشتري دريافت مي شود.


نوع شوينده

يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار بر روي قيمت قاليشويي و مبلشويي انتخاب نوع شوينده مي باشد، چرا كه مواد شوينده شيميايي قيمت بسيار كمتري نسبت به شوينده هاي ارگانيك دارا مي باشند و طبيعتا ميزان صدمه به فرش توسط مواد شوينده شيميايي غير مجاز بسيار بيشتر از مواد شيميايي مورد تاييد اتحاديه قاليشويي خواهد بود.


مبلشويي بايد با مواد شوينده مجاز و استاندارد، مورد تاييد اتحاديه انجام شود؛ در غير اين صورت صدمات جبران ناپذيري به پارچه، تشك، لمسه كوبي و… وارد مي شود.


در هنگام شستشوي مبل بايد به برچسب مبلمان دقت شود، چرا كه در اكثر مبلمان اطلاعات لازم درباره شستشوي آن درج شده است كه آيا قابليت استفاده از آب را دارد يا خير؟ اطلاعاتي از اين دست را در اختيار شما قرار خواهد داد.


خدمات تخصصي قاليشويي

خدمات تخصصي قاليشويي

بسياري از دوستان اين طرز فكر را دارند كه در قاليشويي ها فقط شستشوي فرش انجام مي شود در صورتي كه اين طرز فكر اشتباه است و خدمات تخصصي بيشتري در قاليشويي علاوه بر شستشوي فرش انجام مي شود همچون مبلشويي، اعلاشويي، ريشه زني، پرزگيري، رفوگري، شيرازه باقي، لكه بري و… قابل انجام مي باشد.


ارائه ضمانت نامه كتبي به مشتريان

يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار ارائه ضمانت نامه كتبي توسط قاليشويي به مشتريان مي باشد تا با خيالي آسوده فرش هاي خود را به قاليشويي ها برون سپاري كنند چرا كه در بسياري از قاليشويي هاي غير مجاز مسئوليت هرگونه پارگي به عهده مشتري مي باشد اما در قاليشويي هاي تمام اتوماتيك عضو اتحاديه قاليشويي تهران، ضمانت نامه كتبي به مشتريان خود ارائه مي دهند و در صورت هرگونه پارگي آن را ترميم و يا تعمير و در صورت پارگي غير قابل ترميم خسارات كامل فرش را به مشتري پرداخت مي نمايند.


هزينه حمل و نقل از محل مشتري تا كارگاه قاليشويي

يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار بر قيمت قاليشويي، ميزان دستمزد كارگر و كرايه حمل فرش تا محل كارگاه قاليشويي مي باشد اگر تعداد طبقات زياد باشد و آپارتمان آسانسور نداشته باشد طبيعتا هزينه حمل توسط كارگر بيشتر خواهد بود.


البته براي مبلشويي اين هزينه ديگر لازم نيست چرا كه مبلشويي در منزل قابل انجام مي باشد و بدون نياز به كرايه و هزينه حمل، مبلشويي در منزل شما انجام مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۰۰ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :