همه چيز دان همه چيز دان .

همه چيز دان

رونق فروش فرش دست باف به صورت مجازي در گيلان

 

رونق فروش فرش دست باف به صورت مجازي در گيلان

 

قاليشويي پيروزي

پيشران بافنده و فروشنده فرش دست‌باف مجازي در گيلان گفت: با شبكه فروش فرش به صورت مجازي كه به همت جهاد دانشگاهي گيلان راه‌اندازي شد، شاهد رونق فروش هستيم.

 

دفتر ازدواج شيك غرب تهران

به گزارش قدس آنلاين، كبري شادمان از راه اندازي شبكه فروش فرش به صورت مجازي توسط جهاد دانشگاهي گيلان خبر داد و گفت: اين شبكه موجب شده است كه كسادي فروش بازار فرش دست‌باف بهبود يابد.

وي افزود: با توجه به شيوع كرونا مردم كمتر از گذشته براي خريد فرش دست باف به ما مراجعه مي كردند و راه اندازي اين شبكه كمك كرد سايه شوم كرونا بربازار فرش كم رنگ تر شود.

شادمان در خصوص آموزش فرش به صورت مجازي خاطرنشان كرد: متاسفانه در اين مورد هيچ پيشرفتي حاصل نشده است و آموزش از طريق مجازي براي بسياري از هنرجويان سخت است و گاهي افراد گروه تشكيل شده آموزش را ترك مي‌كنند.

وي تصريح كرد: اغلب كارگاه‌هاي آموزش فرش دست‌باف را تعطيل كرده ام و براي آموزش به خانه هنرجويان مي‌روم كه البته بسياري از خانواده ها به خاطر بيماري كرونا از رفت و آمد ما به خانه هايشان هراس دارند.

شادمان ادامه داد: كرونا كارهاي بافت يك قالي را مضاعف و بازار را ضعيف كرده است و بافندگان ما با اين مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كنند.

وي گفت: اميد مي رود با همت بيشتر جهاد دانشگاهي گيلان شاهد رونق دوباره بازار فروش فرش دست باشيم و از صدمات روزافزون كرونا به صنعت فرش استان جلوگيري شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۱۲ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :